last weekend

förra veckan hade jag bestämt mig.
jag skulle gå på soppkur.
bläääääääh.
har aldrig varit så hungrig flera dagar på rad.
uffa.

iaf.
kuren gjorde att jag inte kunde festa.
tog en soft helg.

fredag:
vi hade myskväll hemma hos carolin.
jag, sophie o hildegunn.
tjejsnack o softisch.

lördag:
städade.tvättade.städade.

kvällen bar iaf ut. ut o bowla.
jag. anna o carolin gick till oslo bar & bowling.
yeeeeee.


oslo bar & bowling

gick helt supert.
jag vann första.
ok.
förlorade nästa.
men jag skyller på de som satt bredvid.
de beställde in pizza.
min mage vred ju sig i smärtor.
den som gick på kur o inte fick äta sånt.
tortyr.

var iaf väldit kul o bowla.

ibland glömmer man de enka tingen som kan roa så mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0