partiii

partiiiii. weee.
bland all jobb o trening så gick jag in i fylledimman i lördags.
för att ni inte ska tror att jag helt har tappat livet i träning o jobb ska jag nu visa att  jag även hinner med en o annan fyllesväng.

blev en helt galen o skön kväll.
startade med en liten förfest med mina pojkar.


kicken. jag. kalle.

ett litet fylleslag för kalle som ska sluta.
*hulk, snyft, tår*

kvällen slutade iaf med att jag o kicken dansa loss på hardrock.
kicken iförd hetaste reflexvästen....haha.

remember.



Kommentarer
Postat av: Marika

Hellooo gumms!

Klart vi inte tror att du har tappat partyhumöret;). Men kul o höra att du trivs =0)

Hur ser veckan ut för dig?!?! kanske kommer jag över DENNA vecka!!!! Väntar på "bekräftelse" ;)

Stor kram på dig!

2010-02-23 @ 08:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0