heldag på stan

ja idag har det varit stan hela dagen.
mötte upp amanda hos frisören.
hon klippte sig fint i håret.
sen gick vi runt o kolla butiker.
handlade lite småting.

mötte upp jonas o hämtade ut våra pass.
blev inte illa som jag trodde.
detta kan jag nog leva med i 5 år.

åter till butikerna.
köpte ett par skor.


mina är de i mitten.

tror nog allt att jag blir nöjd.
är väldigt bekväma o goa.

sen letade vi epilatorer.
har fått för mig att jag ska testa det.
trött på att raka benen o skära mig hela tiden.
gör ju det alltid.
man skulle kunna tro att man lär sig efter flera år.
tydligen inte sofia.
efter mycket letande o en lång pratstund med en säljare så köpte jag en.
hade inte tänkt att lägga så mycket pengar men vill heller inte köpa skit.
så det blev denna. dyr.


Braun Silk-epil Xpressive.

nu ligger min mördarapparat på laddning.
testade hur den lät o den morrar illa. hehe.
psykar upp mig o ska ta tag i saken imorgon.
återkommer med upplevelsen när jag testat.

tog en mysig fika med jennie på kvällen.
rikigt trevlig dag.


ska man vara fin får man lida pin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0