en heldag

började med att jag släpade mig ur sängen.
verkligen släpade.
klockan va 08.40.

upp o fixa det satans lysröret som pajade kvällen innan.
ett projekt o bara få loss det.
tur man bor ensam då jag fick gå på toa med öppen dörr.

sen blev det en tripp till indiska för o få lite info av chefen.
får se om jag kan klara nulägesanalysen med detta.

iväg o köpa nytt lysrör.
för en tjej som har noll koll på detta så vill jag säga att servicen på clas ohlson den...
den suger.
fan va sur jag blev på den fula idioten som stod i informationsdisken.
arg o frustrerad fick jag ringa pappa.

han kunde förklara istället...tur pappor finns.


hem o käka o sen iväg till psykologen.

en timma med känslor av besvikelse o frustration.


till biblioteket o hämta en bok jag reserverat.

sen över o hälsa på amanda på jobbet.

där blev jag kvar i timmar.

fick vara med o stänga. spännande. hehe.

efter jobbet gick jag o amanda o käkade lite.
jag åt detta:


min gratinerade panini.

ja det var denna dagen. händelserik.


nu inväntar jag morgondagen.
operation står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumsan, lycka till nu i morgon, kommer att tänka på dig...Och du, sooooov så gott;)

Jasså, du ska flytta?!? Bostadsrätt, hyres eller andra hand?

KUL!



Kram på dig!

2009-03-12 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0