helgen v.8

åfredagen började med en tripp till trollhättan.
äntligen få komma upp o få se hur angelica bor.
verkligen på tiden.
åkte alla fyra direkt efter skolan.


amanda. marie. angelica. jag.

började med att köpta kläder till angelica.
både för kvällen o den stora kvällen på lördagen.
sen blev det mat.
indiskt. mumma. nästan hekta.


jag. marie. amanda o våran mat.


guitar hero o alkohol passar sådär ihop.
men vi spelade allt lite iaf..
 
angelica.                                                    jag.

en sjukt kul kväll som fortsatte med utgång.
sen behöver jag nog inte tala om hur det helade sluta.
det får stanna mellan oss tre som va ute.

dagen efter fick jag iaf göra det jag suktat efter sen jag kom upp.
klättra i den underbara snöhögen.

total lycka.



Kommentarer
Postat av: Angie

åh så fint =) d va galet roligt! det får vi verkligen göra om snart!

puss puss min lilla skrutt!

2009-02-23 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0