dålig start

började lite ok.
släpade mig till skolan.
trött som fasen satt jag o frös på lektionen.
sen fick jag sjukt ont i huvudet.
kändes som hjärnan ramlat ner i ögonen.
vid tio rasten skickade amanda hem mig.

     
en gråtig tjej som väntar på vagnen hem

det var nog bra att jag gick för på vägen till vagnen kom tårarna.
brukar ofta gråta lite när jag blir sjuk.
så fungerar jag.
då vet jag att allt inte är som det ska iaf.

i väntan på vagnen kommer en äckelgubbe fram till mig.
frågar vad klockan är..jag svarade.
frågade vilket datum det var idag.
jag ville inte prata mer för han blåste sin äckliga ciggrök rakt i ansiktet på mig.
sa att jag inte visste o försökte flytta på mig,
han kommer efter o frågar om ciggen stör mig.

usch, fy, bläääää.

äntligen hemma o krypit ner i sängen o ska sova lite.

tack stumpan för att du fick hem mig.
det behövde jag för huvudet dunkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0