vilken dag är det idag

ja det kan man verkligen undra.
började med att jag skar upp benet imorse.
följt av att jag klämde armen i dörren.
smällde igen den med all kraft o hade handleden mellan.
aj aj aj aj aj.
lite blå o lite svullen blev den.
sen brände jag pekfingret på plattången.

började fundera på vad det var för datum.
kom fram till att det inte var den 13:e vilken jag nästan trodde.

kommer till jobbet o slår i knölen på utsidan av foten i ett klädställ.
ville bara skrika ut i hela butiken men drog en svordomsramsa tyst för mig själv.

fick sluta tidigt idag så tränade ett pass redan vid tre.

bas. blir bra tänkte jag eftersom jag var så trött.
herregud vilket lamt pass.
kändes ju inte som jag hade tränat när jag var klar.
så nej.
jag sprang ut o bokade in mig på nästa.
puls/m med thomas. shit.
hela salen var knökad på vad jag tycker är veckans hårdaste pass.
sjukt bra pass men jobbigt.
vinglade därifrån efter två timmars tränande.

somnade på soffan efter lite mat.


så jävla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0