försöker

ja lite iaf.
försöker ta tag i examensarbetet.
går otroligt långsamt.
finns ju som alltid massa andra saker o göra.
saker som självklart är mycket roligare.
som att lyssna på musik.
lyssnar på milow såklart.
tvätta.
pilla på nya mobilen.

nu ska jag berätta.
min underbaraste söta lilla mobil har pajat.
grät floder.
det var i lördags då jag satt ute en stund.
skulle ta upp mobilen o jag kunde inte se ett skit.
hela displayen var svart med lite regnbågsfärger.

efter mycket prata med flera personer.
uppgifterna blev att det skulle kosta ca 1000kr att laga.
om det nu gick.
funderade mycket på att köpa min noka igen.
fast den i vit/silver.
älskar att den är så liten.
fast den har krånglat. massa.
så kom fram till att det kanske var lika bra att köpa en ny.

så en sista glimt på min lilla ögonsten.
farväl min älskade nokia.
kommer aldrig att glömma dig och de roliga stunderna vi haft.

  

nokia xpress music


vet att jag sitter med en bättre mobil i handen.
trots det är det fruktansvärt jobbigt.
det nya valet blev denna mobil:


             
samsung soul b

tackar den snälla killen på elgiganten som tog sig tid att hjälpa mig.
söt som fan måste jag bara tillägga.hehe.
får glädjas av att det är bättre ljud och bättre kamera i min nya soul b.
kommer strömma mycket milow ur denna lur :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0