planera inte

som jag sagt tidigare.
planera aldrig inför nästa dag.
man vet ju inte vad som händer.

va uppe sent sent igår.
klart jag kunde det för jag skulle ju vara ledig idag.
ledig o skriva klart mitt arbete.
satt uppe o fastnade för massa spel på internet.
farligt.
tiden flög iväg.
01.30 hade jag så ont i huvudet så bestämde mig för o sova.
kunde jag???
nej.
somnade inte på länge. grrr.
skit samma. jag är ju ledig tänkte jag.

07.20 ringer mobilen.
alex: hej, kan du jobba idag, min son har feber o jag måste vara hemma.
sofia: öööööhhh.

första tanken. skolarbete.
andra tanken. pengar.
tredje tanken. klart som fan!!!

så jag släpade iväg mig till jobbet till nio.
gick ju bra iaf, trots brist på sömn.

hemväg.
svängde förbi grand för o köpa en foundation pensel.
20% på allt....hum, kanske en parfym med.
klart.
just den jag valde ingick i ett paket.
parfym, shower gel o body moisturizer.

The woman can be anyone she wants to be
and have anything her heart desires.

Her attitude is care-free.
Her aura is captivating.
Her fragrance is...


ja, men det låter ju exakt som mig.
vilken tur.hehehehe.
me like escada.
bara flera hundra kronor fattigare..men men.

nu sitter jag här klockan halv åtta på kvällen med lite polkagris kolor o ska försöka ta tag i arbetet.
finns bara massa annat som e roligare än detta. kan komma på flera saker jag bara måste göra..hehe.
ska ta mig hårt i kragen. skärpning.

imorgon e en annan dag.....o då ska jag jobba igen..hehe.

Kommentarer
Postat av: marika

i gonna miss you now when you´r gone=(



hug!

2008-11-02 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0