strosa

vaknade imorse.
inte bakis.
så skönt.
beror nog mest på att jag inte festade igår...hahaha.
men iaf. så skönt.
bestämde mig för att inte sega hela dagen hemma.
tog på mig kläderna o strosade in till stan.
en vända in på jobbet för att möta en lite stressad o irriterad sandra.
lider med dig gumman.
önskar jag kunde vara där o jobba. tur att någon saknar lilla mig iaf.
inhandlade 2 pepparkaksformar till så nu har jag 7 olika formar att välja mellan.
roligare än att äta lika dana pepparkakor hela tiden.
nu ska vi bara få tid att baka med.

mötte sedan upp lotta o vi satte oss o tog en fika.
åt en rikigt sockerbomb. mumma.
en sån himla skön söndag.
lite kallt om armarna men va fan.
hittade en mysig halsduk i en väska hemma som jag inte visste att jag ägde.
sånt gillas.

jag är på god väg framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0