kan inte vara sjuk

funderade en dag på att sommaren är bra.
man blir inte sjuk för det är inte influensatider. hurra!!
fan fick jag för det.
mår skit.
halsen är helt jävlig, huvudet håller på att sprängas.
skakig o yr.
mår piss.

de försökte allt att skicka hem mig i fredags från jobbet,
men envis som jag är så stannade jag hela dagen.
jobbade även idag o ska släpa mig till jobbet imon.
vet att det inte gör mig friskare men har inte råd att vara hemma.
knaprar avledon som om det vore godis o häller i mig hostmedicin för att få lite sömn.
hur sjukt är inte det egentligen??!!
är så fattig så jag inte kan vara sjuk.
himla liv.

det går inte att vara sjuk, det är inte inplanerat i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0