lila is the new black

efter en galen kväll o ett sämre telefonsamtal
var jag åter hemma i lägenheten.
borstat tänderna.
sminkat av mig.
bang.
ramlar och slår huvudet i badkaret.

satan i gatan va ont det gjorde.
grät hysteriskt i 3 timmar.
pratatde med en kompis.
ringde sjukvårdsupplysningen o fick prata med en bitch.
ringde o väckte mamma o pappa.

sen vid halv tre när jag inte kunde gå o lägga mig
vandrade jag ensam o gråtfärdig till axessakuten.
fick lika lite hjälp där med.
de tittade inte ens på mitt huvud.
hur kan man inte göra det med en bula som
var flera centimeter hög.

  
min fina lila bula 12 timmar senare.
svullnaden har gått ner men färgen har ökat.



mått lite illa idag. rätt illa.
så gissar på en liten liten hjärnskakning.

don´t try this at home kids!!

Kommentarer
Postat av: marika

men du har väl otur du oxå gumman! Herre gud, det kunde ju ha gått riktigt illa. Ses vi på lördag?



kram

2008-12-09 @ 23:31:39
Postat av: Sofia

ja det e sånt som bara händer mig. nästan inget o bli förvånad över längre. bara glad det gick som det gick nästa. gör så attans ont bara.



vet inte om vi ses på lördag..har inte pratat med alex ännu...men kanske det kanske!!!!!

2008-12-09 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0