det är nu det börjar

helt sjukligt trött.
varför??
skolan har börjat igen. känns i varenda liten led i kroppen.
att en heldag ska suga musten ur mig så grymt.

började med ledarskap idag o tankarna började rulla direkt på morgonen.
va är det jag gör? ska jag vara här? vill jag detta?
svaret har jag inte just nu men jag har en känsla.

det enda jag kan säga är att jag inte tror jag vill bli chef.
jag vill lära mig nya saker.
så blir så trött på att bli drillad o pratat till som om att min högsta önskan var att få bli det.
fan kan man inte bara få vara i skolan för att lära sig.
suck.

behöver nog ta en funderare på vad jag ska göra av mitt liv.
hur ska jag någonsin komma på det da...jag tror att det är något som man bara inser förr eller senare.
o gör jag inte det så låt mig va.


hit me wiht your best shot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0