dagen igår

var en dag med amanda i gbg.
hade lite o fixa o ta tag i.
först så klagade jag på ett par skor.
lämnade in dem o hoppas på att nåt händer.
lämnade tillbaka en jacka jag köpte förra veckan.

när det var fixat kunde jag koncentrera mig på nya saker.
letade febrilt efter en mössa.
hittat en jag vill ha.
så vi irrade runt o försökte hitta den.
fanns inte nånstans.
vi hittade tillslut den i grått.
efter att ha provat massa mössor så så stod håret åt alla håll.
så jag köpte den i grått.


min mysiga mössa.

på jakt efter partystövlar.
blir kallt med pumps nu på vintern.
hittade äntligen ett par.
så nu e jag redo att festa loss i kylan.


mina partystövlar.

fick även fixat farsdagpresent.
årets blossaglögg.
clementinsmak.


tack amanda för en sjukt kul dag o glöggtipset:)




Kommentarer
Postat av: Amanda

tack själv för en härlig dag på stan.

2009-11-05 @ 12:00:36
URL: http://mandizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0