rich bitch

livet är just nu lite si sådär.
kan ju inte säga att jag stormtrivs med tillvaron.
blir mycket alkohol, slapp o jobb.

kommer bli sjukt jobbigt nu innan jul.
skola o jobb. inte en dag ledigt.
men då rullar livet på o då slipper jag att tänka på annat som gör mig lite nere.

pajat min rygg.
många pallar o tunga kartonger går ej ihop med en tjejs fysik.
fatta.

va hos en kiropraktor idag.
kan bara säga. fy faaaaaaaan.
mår så illa nu.
grät en liten skvätt
sjukt ont.
får bara hoppas på att det blir bättre nu.
mina kotor satt för tätt ihop så han drog isär dem.
aj.

mina skattepengar har kommit.
lite lycka.
fick en hel del mer än vad jag trodde skulle dimpa ner.
inte lite heller.

nu är jag helt sjukt rik.

satte genast över massa från tolatkontot in på höyrentekontot.

man måste vara smart.

är rikare i norge än i sverige.
va fan gör jag här??!!

i´m a rich bitch in norway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0