älska oslo

ja då var man hemma igen efter en av de bästa veckorna på detta året.
oslo. oslo.
kan det bli bättre??!!

kom upp på måndag o möttes av kari o silje.
blev öl direkt.
fick träffa alla underbara vänner som jag saknat så sjukt mycket.

                                                                                                           
träffade min lilla celine som nu blivit en rikigt stor tjej.
även jakob mitt lilla kusinbarn fick jag hålla...så sjukt söt den lilla skatten.


 jakob. jag

amanda kom upp o hängde med mig från torsdag till söndag. 
sjukt roliga dagar.
mötte lite nytt folk med..härliga saker..hehe.


    
                                      oslo by night

oslo e bara bäst.
singel o festande hela veckan..behöver jag säga vad som hände??!!
levde livet helt enkelt.

yeah!!

en tår rullade ner på min kind då jag lämnade staden åter igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0