gav vika

länge har jag tagit helt totalt avstånd.
aldrig skulle jag se på arn.
rikig jävla mesfilm.

mamma hade den hemma o nej jag vill inte se.
fatta.
vill aldrig se på den.

va hemma i veckan o tänkte att jag kan ju låna hem den.
det kan ju inte skada iaf.
kan ju se o sen säga; fy fan vilken jävla skit.

ger det en chans.

nu har jag o marie precis kollar på filmen.
funkade ju..höll på att somna flera gånger bara.
i det stora sett va den bra o väntar med spänning på att få se tvåan.

måste bara säga att sverige suger på denna typen av filmer.
effekterna va ju att skratta åt. rikigt jävla dåliga.





sverige är bäst på komedier, det har jag alltid sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0