VG

fick reda på 2 slutbetyg idag + en tenta.
iiiiiiihhhhh.

betyget i ledarskap gav de till oss privat.
var så nervös.
mitt hjärta bultade.

lärare: hur tycker du att det gick på tentan?
sofia: ööööööh....jag vet inte. kändes la bra.
lärare: ja, för du hade bäst i klassen.
sofia: skojar du eller, shit va kul!!!!

vg i båda tentorna i ledarskap + min utveckling o viljan att lära resulterade i mitt betyg.
sen  fick vi slutbetyget i projektledning nästan 1 år efter kursen.

ledarskap - vg
projektledning - vg

en bra dag betygsmässigt.
bara en tenta kvar o jag har ingen mer ork för att plugga.
nu är jag färdig. trött o sliten.

Kommentarer
Postat av: Paula

grattis! härligt när man får positiv feedback.

2008-12-18 @ 07:53:09
URL: http://www.2bme.net/seglarflickan
Postat av: Anonym

Ojojojoj, GRATTIS i masssssor! Kunde ana att det var en liten teorektiker i dig stinta;)

2008-12-18 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0